شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۰۱:۵۰

از سوی سازمان بنادر و دریانوردی
مجوز بهره‌برداری از ٦ اسکله نفتی بندر ماهشهر صادر شد

باشگاه خبری فراساحل: معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان از صدور مجوز بهره‌برداری از ٦ پست اسکله بندر صادراتی ماهشهر از سوی سازمان بنادر و دریانوردی خبرداد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، آیت اله رضازاده با اعلام این مطلب گفت: مجوز بهره برداری از٦ اسکله دلفین با کاربری صادرات نفتی برای شرکت پالایش نفت آبادان از سوی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است. وی افزود: مجوز بهره‌برداری از این ٦ اسکله با کاربری صادرات نفتی پالایشگاه آبادان با رعایت الزام‌های قانونی ناظر برساخت و بهره برداری بر سازه‌ها و تأسیسات ساحلی و دریافت استعلام‌های لازم از مراجع ذیربط، حسب قوانین و مقررات جاری صادر شد.


رضازاده با اشاره به بند ٢٢ ماده ٣ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوزهای لازم برای ساخت و بهره‌برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی اشاره کرد و گفت: این مجوز حسب اعمال حاکمیت دریایی صادر شده و همه فعالان اقتصادی در حوزه سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و دریافت مجوزهای قانونی پیش از هرگونه فعالیت هستند. معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان یادآور شد: ارگان‌ها و مراجع قانونی فقط می توانند به پروژه‌ها و تأسیساتی که مبادرت به دریافت مجوز کرده اند، تسهیلات ارائه کنند.



  کد خبر : 1810
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :